Aanmelden voor het nieuwe schooljaar

Het is altijd weer spannend … na de basisschool is het tijd voor de overstap naar de middelbare school. In januari is iedereen druk bezig met het oriënteren op een passende school.
Wat leuk dat jullie geïnteresseerd zijn in De Apollo. Wij organiseren jaarlijks een moment waarop jullie kennis kunnen maken met ons.

Voor verdere informatie over het aanmelden van een leerling: KLIK HIER

Informatiedag en avond bij ons op school

Wij organiseren jaarlijks in november en januari een algemene informatieavond voor de ouders van groep 8 leerlingen en voor professionals. Aanmelden voor deze avonden is niet nodig!
Deze avonden geven wij een digitaal ondersteunde presentatie over de school. Bekijk HIER de laatste digitale presentatie van de voorlichtingsbijeenkomst van 18 januari 2024.

De informatieavonden zijn niet voor de leerlingen bedoeld. Om de school te bezichtigen en voor de kennismaking door de leerlingen organiseren wij jaarlijks in januari ook een open dag.

Voor zij-instromers organiseren we aparte informatiemiddagen. De laatste was op 13 juni 2023.
De presentatie van deze avond treft u HIER aan.

De  presentatie van de algemene ouderinformatieavond van 19 januari jl. treft u HIER

Zodra de data van de aankomende informatiebijeenkomsten bekend zijn worden deze hier bekend gemaakt.